FOGÁSZATI KEZELÉSEK

Fogmegtartó és fogpótló kezeléseink magában foglalják az esztétikus tömések, koronák, hidak, kivehető fogsorok szakértő megoldásait.

FOGÁSZATI KEZELÉSEK

Fogmegtartó és fogpótló kezelések.

Gyerekbarát fogászat

Az empátia, megértés és gyerekközpontú hozzáállás dominál.

100% Elégedettség

Munkánkra garanciát vállalunk.

Könnyen megközelíthető

Rendelőnk Velence központjában található.

DENTAL BALANCE FOGÁSZATI KEZELÉSEK

KONZULTÁCIÓ

Az első konzultáció során egy általános állapotfelmérés és szájvizsgálat történik. Ezután elkészítjük a kezelési tervet. Ennek van egy egyszeri díja, azonban ha a Dental Balance fogászaton kéri a kezelés elvégzését, ez az árából levonódik, azaz a konzultáció ingyenes lesz. A pácienseink számára a rendszeres szűrővizsgálat díjmentes.

DENTÁLHIGIÉNIA

A professzionális fogtisztítás ultrahangos fogkőeltávolítást, polírozást, homokfúvást és a szájhigiéniás tanácsadást foglalja magában. A Dental Balance Fogászaton az otthoni, lámpás fogfehérítést preferáljuk, amihez minden szükséges eszközt és információt megadunk. A gyökérkezelt fogak elszíneződnek, így annak belső fehérítését is elvégezzük.

GYÖKÉRKEZELÉS

A fogmegtartó fogászat nálunk kifejezetten kiemelkedő fontosságú. A gyökérkezelés a fájdalom megszüntetésére, a gyulladt vagy károsodott fog megtartására szolgál. Rendelőnkben egyaránt végzünk trepanálást, azaz fogbél eltávolítást és gyógyszeres zárást, valamint – ha szükséges -, a régi gyökértöméseket is kicseréljük.

ESZTÉTIKUS TÖMÉSEK

Elszíneződött, berepedezett, letört, érzékeny, fájós fogak esetében nyújthat tartós megoldást egy esztétikus tömés. Megállítja a fogak tovább romlását, valamint a szuvasodás átterjedését a szomszédos fogakra. Ezenkívül, nagyon fontos az amalgám tömések cseréje is egy fémmentes, esztétikailag jobb megoldás szempontjából.

PROTETIKA

A foghiányok pótlása lehet rögzített, amit véglegesen a fogakra helyeznek, valamint lehet kivehető pótlás is. Rendelőnkben lehetőség van fémkorona, öntött csap, porcelán, fém és kerámia korona alkalmazására, de elérhetők a teljesen fémmentes pótlások is.

PARODONTOLÓGIA

A parodontitis, más néven a fogágybetegség, baktériumok okozta gyulladásos megbetegedés, amely megtámadja a fogat tartó szöveteket. Vörös, gyulladt, érzékeny íny, foglazulás, résképződés a fogak között, lehetnek azok a tünetek, amelyek a fogágybetegségek jellemzői.

SZÁJSEBÉSZET

Frontfog, kisőrlő, nagyőrlő, foggyökér eltávolítást rendelőnkben magasan képzett szakorvosaink végzik. Nagyon sok esetben a rosszul nőtt vagy a helyhiány miatt kinőni nem képes bölcsességfog eltávolításakor is szükség van szájsebészeti gyakorlatra. Szájsebészeti beavatkozásra van szükség akkor is, ha nem volt megfelelő egy gyökérkezelés vagy fogain gyulladás alakult ki.

GYEREKFOGÁSZAT

Gyerekkorban a tejfogak hamar szuvasodhatnak, így nagyon fontos már ebben a korban a megfelelő fogtisztítás. Rendelőnkben a tejfog eltávolításra, tömésre, barázdazárásra, illetve adott esetben a tejfogon jelentkező fogkő-eltávolítására is lehetőség van. Tapasztalt, kedves, türelmes fogorvosaink barátságos környezetben várják a fiatal vendégeket is.

Jelentkezzen be az első konzultációra és állapotfelmérésre!