GARANCIA VÁLLALÁS

Munkánkért 100%-ban felelősséget vállalunk!

Garancia megtartásának feltételei

R

Kontroll vizsgálatok

A kezelés befejezése után, a kezelőorvosa által előírt ellenőrzéseken (3 havonta, 6 havonta vagy évente) megjelenjen, és kövesse az ajánlott gondozási programot.

R

Megfelelő tisztítás

A fogmű (korona, híd, fogsor) speciális tisztítási előírásait betartsa, megfelelően tisztán tartott fogpótlással és jó szájhigiéniával rendelkezzen.

R

Megfelelő használat

A fogpótlást rendeltetésszerűen használja, mellyel elkerülhető a fogmű túlterhelődése.

R

Javaslatok betartása

Legkésőbb 30 napon belül végeztesse el azokat az állapotfenntartó kezeléseket (pl.: fogkő-eltávolítás, protézis alábélelés, fogcsikorgatásgátló-harapáslazító, fogvédő), melyet kezelőorvosa javasol.

A garancia az átadott fogmű minőségére és nem a páciens fogaira vagy a fogat tartó környezetre érvényes. 

Így például jótállásunk fedi a korona hibáját, de nem vonatkozik arra, ha a beteg azért veszti el a koronáját, mert begyulladt foga kihúzásra vagy gyökérkezelésre kerül.

A garancia kizárólag az átadott fogpótlás, fogászati munka kijavítására, esetleg újbóli elkészítésére szól. 

A garancia tehát nem vonatkozik az utazásra, szállásra, tartózkodásra illetve az egyéb módon felmerülő (pl. munkából való kiesés) költségeire!

100% elégedettségi garancia – Küldetésünk, hogy mosolyogva távozzon!

100% elégedettségi garancia – Küldetésünk, hogy mosolyogva távozzon!

A garancia azonban nem terjed ki, illetve érvényét veszti ha:

  • az előírt fogászati ellenőrzéseken nem jelenik meg,
  • az orvos által javasolt szájhigiéniai előírásokat nem tartja be,
  • a fogművet nem rendeltetésszerűen használja [pl: kemény tárgyra harap, leejti, extrém igénybevételnek teszi ki (küzdősport sérülés, balesetből adódó sérülés, éjszakai fogcsikorgatás), vegyi anyagok hatása].
  • ha olyan általános betegsége van, aminek negatív hatása van a fogakra vagy általános egészségügyi állapotában változás történik (pl.: cukorbetegség, csontritkulás, rövid időn belüli testsúlyváltozás, epilepszia, fertőző- és daganatos betegségek, pszichés és egyéb mentális betegségek miatti problémák),
  • nem megfelelő táplálkozás és egyéb rossz szokások miatti problémák,
  • a fogművet más fogászati rendelőben javítani próbálták,
  • balesetek, valamint ezek során történő sürgősségi beavatkozások következményei,
  • a fogpótlás sérülésének, hibájának 2 munkanapon túl történő bejelentése,
  • a kezelést követően kialakult, a kezelést megelőzően nem ismert allergiákra, fogbetegségekre és azok következményeire, így pl. a fog a korábbi kezeléseinek (tömés, koronapreparáció) következtében szükséges gyökérkezelésére,
  • fogorvosa által javasolt éjszakai harapáslazító sínt nem készítteti el, illetve nem hordja, melynek a fogsorszorításból adódóan porcelánleplezés lepattanhat, a porcelán héj megrepedhet,
  • szándékos rongálás esetére.

Az itt olvasott garanciával kapcsolatos leírás nem teljeskörű és a kezelés típusától függően változhat. Részletes tájékoztatásért írjon a info@dentalbalance.hu e-mail címre, vagy jelentkezzen be online egy ingyenes személyes konzultációra.

A Dental Balance nem vállalja egy másik fogászati rendelőben garanciális beavatkozásként elvégzett kezelések költségeinek megtérítését.

Jelentkezzen be az első konzultációra és állapotfelmérésre!